۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

فیلم وداع پرستاران با مهسا امینی کذب است

فیلم  وداع پرستاران با مهسا امینی کذب است

فیلمی با عنوان وداع پرستاران بیمارستان کسری با مهسا امینی در فضای مجازی منتشر شده درحالی که این فیلم متعلق به وداع پرستاران بیمارستانی در ارومیه با یک بیمار مرگ مغزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که نشان می‌دهد پرستاران یک بیمارستان در حال وداع با بیماری هستند که گویا از دنیا رفته است و با نثار گل از او خداحافظی می‌کنند. برخی از افراد تصور کرده اند این فیلم متعلق به مهسا امینی است که در بیمارستان کسری تهیه شده و پرستاران با او وداع می‌کنند.

پیگیری خبرنگار مهر نشان می‌دهد این فیلم متعلق به بیماری است که در ارومیه دچار مرگ مغزی شده بود و اعضایش بدنش را اهدا کردند. این بیمار در بخش آی سی یو نورولوژی بیمارستان امام ارومیه بستری شده بود. بنابراین فیلم منتشر شده ارتباطی با بیمارستان کسری در تهران و مهسا امینی ندارد.

کد خبر 5591886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن قزوینی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      13 2
      یعنی پرستاران بیمارستان کسری از مرگ دختر ی که از شهرستان جهت دیدن اقوام خود به تهران آمده بود و به صورتی حزن انگیز از دنیا رفت ناراحت نشدند!!!!!!
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      11 1
      حالا اگر .پرستاران خدا حافظی کرده باشن چه اتفاقی میوفته..
    • علی ال IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 3
      متاسفانه در ایران بدلیل عدم مدیریت درست و بدست گرفتن مرجعیت خبر و دفاع از ارکان نظام که همیشه خطا بعد از اثبات در سکوت و خارج از هیاهو انسانی بوده و یا برنامه ریزی بدخواهان نظام همیشه یک رکن از ارکان رامیزدند خارج و داخل بابا تو هوچی گری و شلوغ بازی قضاوت نکنیم شتید اتفاق کلن چیزه دیگه ای بوده تهمت.
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 0
      روحشان شاد یادشان گرامی باد 🥀🥀🥀🖤🖤🖤🙏🙏