۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

عصر امروز برگزار شد؛

برگزاری راهپیمایی«امت رسول‌الله(ص)» و تشییع یک شهید در ارومیه

برگزاری راهپیمایی«امت رسول‌الله(ص)» و تشییع یک شهید در ارومیه

ارومیه - در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام با نام اجتماع بزرگ امت رسول الله در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ۲۸ صفر، راهپیمایی «امت رسول‌الله (ص)»، تشییع یک شهید بسیجی تجمعات اخیر سوگواری سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ارومیه برگزار شد.

سیل جمعیت از خیابان امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب ارومیه برای شرکت در این همایش اقتدار ادامه داشت و اقشار مختلف مردم، خانواده‌ها و اعضای هیأت‌های مذهبی همچنان به این اجتماع اضافه شدند.

اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار آذربایجان غربی، از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر و … با در دست داشتن پرچم و بیرق‌های عزاداری، پرچم ایران، تصاویر شهدا و مقام معظم رهبری و با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات آشوب‌گرانه اخیر در کشور اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

مراسم تجمع و راهپیمایی اعلام انزجار از هتاکان به مقدسات که با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با عنوان امت رسول‌الله شکل گرفت، علاوه بر ارومیه در سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

همچنین در این مراسم ملت دیار باکری با دلی محزون از یاد رسول الله (ص) و امام حسن (ع) پیکر شهید عباس فاطمیه را که در اغتشاشات ارومیه به دست آشوبگران به شهادت رسیده بود را تشییع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع و راهپیمایی ضمن ابراز انزجار اقدامات آشوبگران در استان و سایر نقاط ایران اسلامی و اعلام حمایت کامل از نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج، خواهان برخورد قاطع و قانونی با عوامل و محرکان اصلی آشوب‌های اخیر شدند.

کد خبر 5597142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha