۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵

آصفری در تذکر شفاهی:

سلبریتی‌ها در دوران دفاع مقدس کجا بودند؟

سلبریتی‌ها در دوران دفاع مقدس کجا بودند؟

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: سلبریتی‌هایی که در آشوب‌های خیابانی اخیر سوءاستفاده‌ کردند، در زمان دفاع مقدس و جنگ کجا بودند؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: تذکر بنده خطاب به آقایان سلبریتی است که در آشوب‌های خیابانی اخیر سوءاستفاده‌های خود را کردند. سن برخی از این افراد به گونه‌ای است که می‌توانستند در جبهه حضور داشته باشند و باید گفت این افراد که ادعای حمایت از مردم را دارند، در زمان دفاع مقدس و جنگ کجا بودند؟

وی بیان کرد: افرادی که در آن طرف آب‌ها از آشوب‌ها حمایت می‌کنند، چرا حتی یک نامه به سازمان‌های بین المللی بابت تحریم‌های غذایی و مواد اولیه در ایران ننوشته اند؟ چرا سلبریتی ها اقداماتی در جهت حمایت از مردم در زمان تحریم‌ها نکردند؟ این افراد باید امروز پاسخگو باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی انتظار است با کسانی که از اعتراض‌های مردم سوءاستفاده کردند و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان و نیروهای انتظامی شدند، برخورد قاطع کنند.

کد خبر 5600951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شاهین ولک IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      مدیری که خط مقدم بود بعد بس کنید دفاع مقدس دفاع مقدس شده ابزار پارتی و استخدام و ماله کشی رو گه کاری هاتون این سرزمین صدهاسال عرصه تاخت و تاز و جنگ بوده یک عده شیر خاره در ان دوران و افرادی که بعد از جنگ به دنیا امدن چ گناهی کردند همه جای دنیا جنگ اما هیچ جای دنیا دفاع از خاک ابزار برتری نیست
    • لر IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      0 0
      اگر کسی یتیم یه دنیا امد و در پروشگاه برای رشد در این مملت چکار کنه وقتی کسی از خانواده اش در جنگ دفاع مقدس نبوده کجای قران خدا میگه ابزار ترس و کوبیدن تو سر مردمت کنی جهادی الهی که واجب بوده گردنت رو واقعا چندتاتون امید دارین بهشت خدا رو ببینید یا این کارها اگر دین ندارید ازاده باشید