۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد

اعلام درخواست ثبت‌نام مجددکاندیداهابرای استارت انتخابات شمشیربازی

اعلام درخواست ثبت‌نام مجددکاندیداهابرای استارت انتخابات شمشیربازی

اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.

علیرضا پورسلمان که یک ماه پیش به عنوان سرپرست فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی هفته جاری استارت انتخابات این فدراسیون زده می شود، گفت: در تعامل کامل با وزارت ورزش و هماهنگی با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برنامه های انتخاباتی فدراسیون را دنبال می کنیم تا هرچه زودتر شاهد برگزاری مجمع باشیم. 

وی ادامه داد: برای آغاز کار و با توجه به گذشت چندماه از نام نویسی انجام شده برای کاندیداهای ریاست باید درخواست ثبت نام مجدد را مطرح کنیم تا بر اساس آن مهلت قانونی برای نام نویسی مشخص شود. قصد داریم در همین هفته این موضوع را به سرانجام برسانیم. 

سرپرست فدراسیون شمشیربازی در مورد زمان موردنظر برای آغاز پروسه انتخاباتی این فدراسیون تصریح کرد: باید زمان آغاز کار را با هماهنگی وزارت ورزش تعیین کنیم اما تا آنجا که قانون و اساسنامه اجازه دهد به این روند سرعت عمل می دهیم تا با توجه به شرایط شمشیربازی و رویدادهای پیش رو بتوانیم هرچه زودتر شاهد برگزاری مجمع باشیم. 

پورسلمان با بیان اینکه تقریبا از اردیبهشت ماه سال آینده رقابت های انتخابی المپیک آغاز می شود، تاکید کرد: بنابراین تا قبل از پایان سال تکلیف انتخابات را مشخص کنیم تا به موقع بتوانیم برای حضور در این رویداد که از مهمترین برنامه های پیش رو است، اقدام کنیم. 

وی افزود: فدراسیون را در شرایطی تحویل گرفتم که کارهای زیادی روی زمین مانده بود. یک سال است که رقابت های قهرمانی کشور برگزار نشده و رده بندی از هم بازیکنان نداریم. کارهای عقب مانده زیاد است که باید تا پیش از آغاز رقابت های انتخابی المپیک به آنها رسیدگی شود. بنابراین هرچه انتخابات زودتر برگزار شود، به نفع است. 

سرپرست فدراسیون شمشیربازی که پیش از این برای ورود به انتخابات اعلام آمادگی کرده بود، گفت: فعلا برایم اولویت مهیا شدن شرایط تشکیل مجمع است و اینکه مهمترین بخش ماموریتم برای سرپرستی را انجام دهم.

کد خبر 5612822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha