۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تعدادرشته‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزایش یافته است

تعدادرشته‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزایش یافته است

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تعداد رشته‌های آموزشی فعال در دانشکده‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از چهار رشته در سال ۸۴ به ۷۳رشته در سال‌جاری افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بختیاری شامگاه یکشنبه در نشست معاون آموزشی وزیر بهداشت با مدیران آموزش و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: توسعه رشته در مقاطع بین رشته‌ای و مقاطع ارشد و دکتری تخصصی، توسعه و گسترش کمی برنامه‌های آموزشی به ویژه در مقاطع تکمیلی بر مبنای برنامه استراتژیک دانشگاه است.

وی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از سال ۹۴ به عنوان دبیرخانه منطقه ۶ آمایشی کشور انتخاب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در حال حاضر ۳۰ مرکز آموزشی درمانی، ۳۲ مرکز تحقیقاتی و ۶ شرکت دانش‌بنیان در این کلان منطقه، فعال است.

بختیاری از تشکیل کارگروه اقتصاد آموزش در دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد و تاکید کرد: راه‌اندازی مراکز آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تدوین شیوه‌نامه اجرایی آموزش مجازی در سطح دانشگاه‌های کلان‌منطقه و طراحی و تبیین نقشه راه تفصیلی راه‌اندازی و استقرار آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی کلان‌منطقه از اقدامات مهم این دانشگاه است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با ۵۴۰ تخت آموزشی و ولیعصر با ۹۰۳ تخت آموزشی ومرکز شهید بهشتی با ۱۱۸ تخت آموزشی، بیمارستان الغدیر ابهر با ۲۲۳ تخت آموزشی و بیمارستان امدادی ابهر با ۹۶ تخت آموزشی در استان در خدمت بیماران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۵ دانشجو در سال ۸۴ به ۴ هزار و ۸۰۳ دانشجو در سال تحصیلی جاری رسیده است.

بختیاری ابراز کرد: تعداد رشته‌های آموزشی فعال در دانشکده‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از چهار رشته در سال ۸۴ به ۷۳ رشته در سال‌جاری رسیده است.

کد خبر 5615669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha