۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره خوارزمی درخشیدند

دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره خوارزمی درخشیدند

یاسوج- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد با عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر در جشنواره علمی تخصصی خوارزمی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانش آموزان همه ساله در جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دست سازه، مسابقات آزمایشگاهی و طرح برتر و بازارچه‌های دانش آموزی به رقابت می‌پردازند.

وی بیان داشت: جشنواره نوجوان خوارزمی اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از ابزاری است که در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد و با تلفیق دانش تئوری و کار عملیاتی در دانش آموزان، تعلیم و تربیتی ماندگار و پایدار ایجاد می‌کند.

جمالی آرند تصریح کرد: دانش آموزان ساعی دبیرستان دخترانه نیکان شهرستان کهگیلویه رتبه برتر جشنواره خوارزمی را کسب کردند و امیدواریم که با برنامه ریزی اصولی و مدون در حوزه آموزش، شاهد موفقیت‌های دانش آموزان در عرصه ملی باشیم.

وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی هر ساله با هدف بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برگزار می‌شود.

جمالی اظهار داشت: این جشنواره با حضور همه استان‌های کشور در شهریورماه گذشته در اصفهان برگزار شد و هشتمین دوره این جشنواره در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، ناحیه‌ای، استانی و کشوری اجرا شد که در مرحله کشوری این جشنواره که دراستان اصفهان برگزار شده بود، دانش آموزان استان ما رتبه برتر کسب کردند.

کد خبر 5624902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha