۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۹:۰۱

امام جمعه تبریز:

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است

تبریز- امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه اتمام کار ساخت مدرسه، آغاز حیات تعلیم و تربیت است، گفت: فضاهای آموزشی که تأثیر مثبتی در آموزش و یادگیری دانش‌آموزان دارند؛ علاوه بر مقاوم بودن در برابر حوادث غیرمترقبه باید به بهترین وسایل کمک آموزشی مجهز باشند.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.

وی آموزش و پرورش را بارزترین نمود سرمایه‌گذاری نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه‌ها با نقش‌آفرینی این نهاد مقدس محقق شدنی بوده و باید اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش کرد.

امام جمعه تبریز، نوسازی مدارس را از ضرورت‌های کشور اعلام کرد و گفت: توجه به طراحی داخلی و متناسب‌سازی فضای آموزشی با مقطع تحصیلی دانش‌آموزان و روحیه آنها باید در نوسازی و بهسازی مدارس مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر تکریم و توجه به خیران مدرسه‌ساز گفت: دغدغه‌های افرادی که به مدرسه‌سازی عشق می‌ورزند را باید رفع کرد تا برای ادامه کار ساخت فضاسازی آموزشی و پرورشی دلگرم شوند.

وی یادآوری کرد: برای تقویت روحیه دانش‌آموزان و کاهش استرس آنها باید محیط مدارس درختکاری و گلکاری شود.

کد خبر 5629917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha