۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم فعالیت سامانه بارشی در اردبیل

تداوم فعالیت سامانه بارشی در اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در اردبیل طی این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در اردبیل طی این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جو استان تا عصر امروز همچنان ناپایدار است، گفت: امشب شدت ابرها در غالب مناطق استان کاهش می‌یابد ولی بارش خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به حاکمیت آسمانی صاف توام با وزش باد ملایم طی بامداد و صبحگاه یکشنبه، گزارش دمای حداقل صفر درجه سلسیوس و یا نزدیک به آن از اکثر ایستگاه‌های هواشناسی مرکز و جنوب استان احتمال دارد.

محمدی تصریح کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز جو استان نسبتاً پایدار بوده و با توجه به کم بودن پوشش ابر و وزش باد جنوبی گاهی تند بر دمای هوا به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی افزوده خواهد شد.

وی افزود: سه شنبه نیز پایداری نسبی جو ادامه می‌یابد اما جریانات شمالی شده و اندکی از دمای هوا کاسته می‌شود، همچنین میزان پوشش ابر افزایش می‌یابد.

کد خبر 5629959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha