۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۹:۵۷

نماینده مردم ایلام:

مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود

مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه مرکز «پلاسماتراپی» در استان ایلام راه اندازی می شود، گفت:این مرکز نقش مهمی در توسعه توریسم درمانی در استان دارد.

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیرعامل شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به همراه مدیر کل پارلمانی این سازمان برای عقد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی به ایلام سفر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این سفر بعد از جلسه با استاندار، مدیر عامل پلاسمای انرژی اتمی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به ارائه پیشرفت‌ها و توانمندی‌های سازمان انرژی اتمی در حوزه پزشکی و پلاسماتراپی در حوزه درمان توده‌های سرطانی و درمان زخم‌های بیماران دیابتی پرداخت و بعد از بازدید از بیمارستان رازی در محل استانداری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام تفاهم نامه‌ای امضا شد.

فلاحی تصریح کرد: طبق مفاد تفاهم نامه مذکور شرکت پلاسمای سازمان انرژی اتمی به زودی در ایلام با تجهیزات لازم مستقر می‌شود و در حوزه تحقیقات و درمان توده‌های سرطانی و زخم‌های دیابتی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: استان ایلام بعد از استان البرز دومین استانی است که چنین تفاهم نامه‌ای را امضا می‌کند.

نماینده ایلام تاکید کرد: پلاسما درمانی یکی از مدرن ترین و کم هزینه ترین شیوه‌های درمانی است. ایجاد مرکز پلاسماتراپی در استان می‌تواند علاوه بر کمک به بیماران استان، در حوزه توریسم درمانی نیز ایلام را به یک قطب درمانی تبدیل کند.

کد خبر 5630783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      0 1
      تواول جادهای دوطرفه ورودی شهرو درست کن...تا توریست درمانیها بیان ایلام...بعد تو کدام هتل بخوابن...بعد مردم برا درمان ساده برن کرمانشاه وبعد شهرهای بالا....خجالت هم نمیکشید..