۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛

انجام اقدامات آموزشی برای مقابله با زلزله توسط هلال‌احمر کرمانشاه

انجام اقدامات آموزشی برای مقابله با زلزله توسط هلال‌احمر کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه از انجام اقدامات آموزشی برای مقابله با زلزله توسط هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام سالروز زلزله سرپل‌ذهاب در آبان‌ماه ۱۳۹۷ اقداماتی در راستای آمادگی مردم در مواقع رخ دادن زلزله در چندین شهرستان استان کرمانشاه انجام شد.

وی افزود: هدف از اجرای برنامه‌های هلال احمر استان کرمانشاه در ایام سالروز زلزله سرپل‌ذهاب، حفظ آمادگی جامعه برای مقابله با بحران‌ها بوده و در برخی مدارس شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر، به دانش‌آموزان آموزش‌های لازم داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: مانور امداد و نجات با محوریت اسکان اضطراری به مناسبت پنجمین سالگرد زلزله سرپل‌ذهاب در خانه هلال روستاهای سردار آباد در شهرستان صحنه، باوله در شهرستان سنقروکلیایی، روستای پریوه در شهرستان هرسین و روستای نوریاب در شهرستان پاوه برگزار شد.

محمدی عنوان کرد: کلاس آموزشی مقابله با زلزله نیز در دبیرستان دخترانه خلیج فارس شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد که در این کلاس آموزشی توصیه‌های ایمنی و به کارگیری آن‌ها برای کاهش تلفات و صدمات ناشی از زلزله به دانش آموزان ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه کاربینی عملیاتی طرح ملی دادرس نیز با حضور دانش‌آموزان مدارس شهرستان پاوه برگزار شد که این برنامه با توجه به حادثه خیز بودن کشور و برای ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان به عنوان نماینده خانواده خود در مقابله با حوادث انجام شد.

کد خبر 5633124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha