۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۲:۰۳

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:

عرصه کتاب ابزار موثری برای انتقال پیام شهدا است

عرصه کتاب ابزار موثری برای انتقال پیام شهدا است

قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا آزادی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) قم اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه کرونایی، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهر قم برپا شد که ناشران حوزه دفاع مقدس در این زمینه تلاش‌های فراوانی داشتند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت :۹۰ ناشر حوزه دفاع مقدس با ۶ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور داشتند.

سردار آزادی عنوان داشت: استقبال مردم قم در مقایسه با سایر استان‌ها از نمایشگاه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت کم نظیر، دل گرم کننده و خارج از تصور بود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم سه بار بر روی موضوع هنر تاکید کردند و فرمودند جز با زبان هنر نمی‌توان پیام شهدا را منعکس کرد که قطعاً یکی از زبان‌های هنر عرصه کتاب است.

وی عنوان داشت: علاوه بر آثار داخلی در حوزه دفاع مقدس، آثار ۹ کشور حوزه مقاومت نیز در این نمایشگاه عرضه شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: برنامه‌های جانبی خوبی نیز در مدت برپایی نمایشگاه برای علاقمندان برگزار شده و باید از تلاش رسانه‌ها در راستای انعکاس فعالیت‌های یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در استان قم تقدیر کرد.

کد خبر 5634565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha