۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع):

تلاش دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد

تلاش دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد

ری- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر ظهر شنبه در تجدید میثاق با بسیجیان با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت هفته بسیج در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، طی سخنانی گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود و تمام تلاش و فریب دشمن نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اضافه کرد: برادران و خواهران بسیجی در طول دوران اغتشاش برای دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند و با اینکه موظف نبودند، اما خون دل خوردند و اجازه بهره برداری به دشمنان ندادند، من به این بسیجیان جان بر کف غبطه می خورم.

ذوالقدر گفت: بسیجیان برای امنیت مردم در صحنه حاضر شدند، مجروح شدند، اما به کسی صدمه نزدند، شهید شدند، اما کسی را نکشتند و از کلام دشمنان می‌توان فهمید که به اضمحلال رسیده اند و این وضعیت نیز با صبر بردباری و عمل به هنگام بسیج برچیده خواهد شد.

وی با اشاره یه فرمایشی از امام راحل (ره) گفت: ملت ایران از مردم زمان حجاز پیامبر گرامی اسلام برتر و بهتر هستند، اگر به زمان دفاع مقدس رجوع کنیم، می‌بینیم که بسیاری از افرادی که جانشان را فدای راه امام و ایران اسلامی کردند، حتی امام را ندیده بودند.

ذوالقدر شهید حججی و مکتب حججی ها را نشان دهنده تداوم فرهنگ انقلاب اسلامی در نسل جدید دانست و گفت: بسیاری سوال می‌کردند که در صورت اتمام جنگ ۸ ساله، آیا جوانان در عرصه‌های دیگری نیز حاضر می‌شوند. وقتی با مدافعان حرم و شهید حججی ها رو به رو شدیم، مشاهده کردیم که راه امام راحل همچنان پابرجا است.

کد خبر 5635744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      0 0
      با دست خالی بله
    • حمید IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      افتخار مردم است که بسیجی باشند