۱ آذر ۱۴۰۱، ۹:۰۲

فرماندار سرعین:

جهادگران فاطمی اعتماد مردمی به نظام را افزایش می‌دهند

جهادگران فاطمی اعتماد مردمی به نظام را افزایش می‌دهند

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: اقدام جهادگران فاطمی سبب امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده شامگاه دوشنبه در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سرعین اظهار کرد: تبیین خدمات جهادگران فاطمی در جامعه بسیار مهم و اساسی است، چرا که اقدامات جهادگران فاطمی سبب امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور بسیجیان، پاسداران، مسئولان و جهادگران فاطمی در محل ناحیه مقاومت سپاه سرعین تصریح کرد: افزایش روحیه امیدآفرینی در جامعه از وظایف اصلی مسئولان است.

فرماندار سرعین با بیان اینکه جامعه با برخی مشکلات روبه‌رو است و باید همه در راستای حل آن تلاش کنیم، گفت: ضروری است تا با کمک یکدیگر در حل این مشکلات برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

باقرزاده افزود: راه برون رفت از این مشکلات اتحاد، انسجام و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است که معظم‌له بارها در فرمایشات خود با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، راه حل برون رفت از مشکلات کشور را بیان کرده‌اند.

وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه جریان تحریف را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امروز مأیوس کردن مردم از خدمات نظام، خط اصلی رسانه‌ای دشمن است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرموده‌اند.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند نقاط قوت ما را که جوانان اندیشمند و بزرگمان در حوزه‌های مختلف به آن دست پیدا کرده‌اند، کوچک جلوه دهد در حالی که ملت بزرگ ایران مسیر تمدن‌سازی نوین خود را با فتح قله‌های علمی و در مسیر توسعه یکی پس از دیگری طی می‌کند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ۱۲ عرصه خدمات متعدد در مناطق محروم شهرستان ارائه می‌کنند، بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی، دامپزشکی، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و ویزیت رایگان دام و طیور از جمله این اقدامات است.

فرماندار سرعین همچنین به ابعاد فرهنگی این رزمایش نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های متعدد آموزشی، بصیرتی، تربیتی و میزهای خدمت، در حوزه عمرانی ساخت و تعمیر مسکن محرومان و تداوم طرح‌های آبرسانی، در حوزه خدمات‌رسانی تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در مناطق محروم و… در رزمایش عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این رزمایش از تلاش‌های جهادگران فاطمی تجلیل و به صورت نمادین برای مأموریت جهادی بدرقه شدند.

کد خبر 5637401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha