۱ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم:

آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار استان بوشهر گسترش یابد

آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار استان بوشهر گسترش یابد

بوشهر-نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در بازدید از واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر اظهار داشت: آموزش و تربیت نیروی انسانی یکی از مهمترین ابزارهای توسعه‌ی فرهنگ است و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از متولیان این امر در حوزه آموزش عالی می‌تواند در فرایند تعلیم و تربیت نیروی انسانی با نگاه مهارتی به موضوع توسعه‌ی فرهنگی کمک شایانی داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت در اولویت‌ها است و باید گسترش یابد.

وی گفت: اهتمام به مهارت‌آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای بهترین راهکار برای توسعه استان بوشهر است که می‌تواند نقش بسزایی در کمک به حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان ایفا کند.

آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار استان بوشهر گسترش یابد

جمیری با تاکید بر توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی اظهار کرد: مشکل جامعه امروز بیکاری است و مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و به دنبال آن توسعه دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای حل معضل بیکاری و اشتغال باید تلاش کنیم و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز آموزش عالی باید با نگاه و گرایش فنی و حرفه‌ای توسعه و سرمایه گذاری شود.

کد خبر 5638113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha