۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه خبر داد؛

اتمام عملیات بهسازی محور اصلی بشرویه- فردوس

اتمام عملیات بهسازی محور اصلی بشرویه- فردوس

بیرجند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش حفاظتی ماسه آسفالت در محور بشرویه- فردوس در حوزه شهرستان بشرویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، محمد خیری بیان کرد: در راستای افزایش ارتقا ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش آسفالت در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، طول محور بشرویه – فردوس در حوزه شهرستان بشرویه را ۴۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در سالیان گذشته روکش انجام شده و قسمتی دیگر به طول ۵/۳ کیلومتر در آبان ماه امسال جهت نگهداری لایه حفاظتی عملیاتی و اجرایی شد.

وی بیان کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقا ایمنی وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی اصلی بشرویه- طبس و بشرویه – فردوس است که این امر نیازمند اعتبارات استانی و ملی است.

خیری رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی دانست و افزود: نیاز است در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره فراهم شود.

وی در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، گفت: پروژه تکمیل و بهره برداری از راهدارخانه ارسک – روکش آسفالت محورهای اصلی بشرویه- طبس و بشرویه – سه راهی، احداث راه‌های روستایی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه است که در سال جاری و آینده بر اساس اعتبارات ابلاغی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

خیری با بیان اینکه شهرستان بشرویه دارای بیش از ۵۴۶ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است، افزود: عملیات روکش محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به اولویت بندی و خرابی رویه‌های آسفالتی محورها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام شود.

کد خبر 5639100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha