جهاد اسلامی: اعدام جوان فلسطینی در نابلس یک جنایت جنگی است

جهاد اسلامی: اعدام جوان فلسطینی در نابلس یک جنایت جنگی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت اعدام یک جوان فلسطینی در نابلس را جنایت جنگی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی به شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، طارق عزالدین سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری گفت که جنایت اعدام «عمار مفلح» جوان فلسطینی در حواره واقع در نابلس، با خونسردی و در مقابل دیدگان جهانیان، یک جنایت کاملاً جنگی است.

وی همچنین تاکید کرد که این جنایت مجدداً حجم جنایات نظامیان صهیونیست علیه مردم بیگناه فلسطین را ثابت می‌کند.

عزالدین شامگاه جمعه تصریح کرد: سکوت جهان در قبال این جنایات اشغالگران آنها را در دایره شراکت و همدستی با اشغالگران در راستای ریختن خون ملت ما قرار می‌دهد و کسانی را که علیه مردم و آرمان عادلانه ما توطئه می‌کنند نخواهیم بخشید.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه از شهادت جوان فلسطینی ۲۲ ساله به اسم «عمار حمدی مفلح» به ضرب گلوله یک نظامی رژیم صهیونیستی در شهرک «حواره» در جنوب نابلس خبر داد.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک نظامی هنگ مرزی این رژیم در حمله با چاقو در شهرک حواره در شمال کرانه باختری و شهادت عامل این حمله خبر دادند.

این در حالی است که شاهدان محلی فلسطینی و همچنین ویدئوهای منتشر شده از این جنایت، ادعای رژیم صهیونیستی درباره تلاش جوان فلسطینی برای حمله با سلاح سرد را رد می‌کند و فقط درگیری فیزیکی چند دقیقه‌ای بین دو طرف ثبت شده است.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5645344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha