۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰

امام جمعه اصلاندوز:

دشمنان به اسم آزادی‌خواهی در پی سوءاستفاده از شرایط کشور هستند

دشمنان به اسم آزادی‌خواهی در پی سوءاستفاده از شرایط کشور هستند

اصلاندوز- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: دشمنانی که خود بویی از آزادی نبرده‌اند در شرایط موجود کشور به دنبال سوءاستفاده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به لزوم شنیدن شدن صدای ملت توسط مسئولان اظهار کرد: در کشورهایی که بویی از آزادی بیان نبرده اند دایه مهربان‌تر از مادر برای مردم ایران شده اند و به دنبال سو استفاده از شرایط موجود هستند.

وی با بیان اینکه طبیعت یک جامعه آزاد که پویایی سیاسی دارد این است که عملکرد برخی از مسئولان مورد انتقاد و اعتراض آحاد مختلف مردم قرار بگیرد، افزود: اگر اعتراضات شنیده و ترتیب اثر داده نشود، در صورت وارد بودن منطقی آن اعتراض، نسبت به رفع آن اقدامی صورت نگیرد مطمعنا این اعترض‌ها جلوه عصبانیت به خود خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز بیان کرد: همه ما معتقد به این هستیم که صدای ملت باید شنیده شود اگر نخواهیم صدای مردم را بشنویم آن روز دچار دیکتاتوری شده‌ایم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه امروز در کشور ما به برکت انقلاب اسلامی امکان شنیده شدن صدای مردم وجود دارد، ادامه داد: بالاترین مسئولان نظام در این روزها گاهی متحمل سخت‌ترین انتقادات واقع می‌شوند این نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است لذا همه باید بتوانند نقدهای خودشان را بیان کنند.

وی افزود: بیان و شنیده شدن صدای ملت جز بدیهیاتی بوده که همیشه در کشور ما مورد توجه بوده است اما امروز اغتشاشات بزرگترین عامل شنیده نشدن صدای مردم است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: اینکه فقط اشخاصی را مردم بدانیم که شیشه می‌شکنند و چاقو می‌کشند و قتل انجام می‌دهند جفا به مردمی است که می‌خواهند صدایشان شنیده شود نمی‌توان بخشی از جمعیت را به کل مردم ایران تعمیم داد لذا لازمه اولیه شنیده شدن صدای مردم ایجاد آرامش و امنیت برای آن‌ها است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه در آستانه شهادت «آیت الله دستغیب» سومین شهید محراب قرار گرفته‌ایم به نکوداشت یاد و نام این شهید بزرگوار پرداخت و عنوان کرد: آیت الله دستغیب مصداق بارز ولایت مداری و ولایت پذیری بودند و همچنین از شخصیت‌هایی بودند که در پیروزی انقلاب نقش بسیار قابل توجهی داشتند و هیچ گاه و به هیچ طریق سر سازگاری با ضد انقلاب را نداشتند که این شاخصه‌ها امروز باید برای ما الگو باشد.

وی در خاتمه با بیان اینکه جنایت‌های اسرائیل علیه فلسطین به واسطه انفعال جامعه جهانی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: هر زمان افکار عمومی جهان به یک سمت خاصی هدایت می‌شود اسرائیل میزان جنایتش را علیه مردم فلسطین افزایش می‌دهد الان هم به خاطر اینکه نظر جهانیان به بازی‌های جام جهانی قطر معطوف است این جنایت کاران به اعمال شنیعی دست می‌زنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اصلاندوز با بیان اینکه جنایتکاران در این فضا متوجه تنفر مردم منطقه از خود شدند و به این علت عصبانیت خود را بر سر مردم فلسطین خالی می‌کنند، افزود: البته گروه‌های فلسطینی به این نتیجه رسیده اند که مقاومت تنها راه مقابله با جنایت‌های اسرائیل است و در این راستا به انواع حملات فردی، جمعی و سایبری نیز دست زده اند که خود علتی دیگر بر عصبانیت صهیونیست‌ها است.

کد خبر 5650540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha