۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷

در بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه شریف مطرح شد؛

محکومیت به آتش کشاندن دفتر بسیج دانشجویی

محکومیت به آتش کشاندن دفتر بسیج دانشجویی

 در پی به آتش کشیده شدن دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، بسیج کارکنان این دانشگاه با صدور بیانیه‌ای این اقدام را سواستفاده سیاسی دانسته و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، متن این بیانیه به شرح زیر است؛

"بسمه‌تعالی"
بار دیگر شاهد هنجار شکنی و هتک حرمت فضای دانشگاه توسط جریان مزدور و ضد انقلاب هستیم که پس از عدم تحقق اهدافشان در دانشگاه، دفتر بسیج دانشجویی را به آتش کشیدند.

افکار و راهبرد سرشبکه‌های خارج‌نشین درمورد ایران آن‌چنان پلید و شوم است که با دعوت به خشونت، خواهان تجزیه و نابودی مردم و کشور عزیزمان هستند.

در حالیکه ریاست دانشگاه و هیأت محترم رئیسه نهایت خویشتن داری را در مواجهه با عده‌ای که مخل نظم و آرامش مجموعه دانشگاه هستند بخرج داده و تلاش نموده اند محیط دانشگاه محل گفتگو و تبادل آرا و نظرات مختلف باشد شاهدیم باز هم جریانی قصد برهم زدن این فضا را داشته سعی بر اختلاف افکنی در مجموعه دانشگاه دارند.

قطعاً مجموعه پر تلاش حراست و دستگاه‌های نظارتی پس از انجام بررسی‌های مورد نیاز و حصول نتیجه، برخورد لازم را با افراد خاطی خواهند نمود تا از تکرار مجدد هرگونه جسارتی به ساحت پاک دانشگاه جلوگیری شود.

در نهایت با تاکید و توصیه بر حرکت در مدار عقلانیت، بسیج کارکنان دانشگاه هرگونه بر هم زدن فضای دانشگاه و آسیب به اموال را توسط عده‌ای فرصت طلب که قصد سواستفاده سیاسی را دارند محکوم می‌نماید.

بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شریف

۲۰ آذر ۱۴۰۱

کد خبر 5652285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 1
      این به آتش کشیدن پایگاه بسیج در دانشگاه ما را بیاد نفوذ منافقین در جبهه ها به نفع رژیم صدام میاندازد . این یعنی لانه منافقین در دانشگاه شریف نفوذی جدی است
    • سیدامیرعلی سرکشیکیان IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 0
      هرچه زودتر پیداشوند واعدام گردند.