۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۲

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون:

لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است

لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است

تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است که لازم است کمی مدیریت شود تا نتایج تحت تأثیر اشتباهات سهوی قرار نگیرد.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد ۶ بر ۳ شاگردانش مقابل تیم مقاومت البرز، گفت: تیم مس بار دیگر همدلی و سطح فنی بالای خود را به رخ کشید که راز موفقیت تیم می‌باشد.

وی افزود: به تیم مقاومت خسته نباشید می گویم که یک بازی خوب را به نمایش گذاشت و همچنین یک خدا قوت حسابی به بچه‌های خودمان می‌گویم که یک بار دیگر همدلی و سطح فنی بالای خود را به رخ کشیدند.

سرمربی مس سونگون عنوان کرد: ما بدون توجه به جدول پیش می‌رویم و هدفی جز کسب سه امتیاز در هر بازی نداریم.

تقی پور اضافه کرد: مقابل تیم مقاومت البرز هر ۲ نیمه را خوب شروع کردیم و توانستیم ۶ گل به ثمر برسانیم و با توجه به موقعیت‌های بسیار زیادی که خلق کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی با اشاره به یکسری صحنه‌هایی که در طول بازی به وجود آمد، اذعان داشت: لیگ برتر فوتسال وارد مراحل سخت و حساسی شده است که لازم است کمی مدیریت شود تا نتایج تحت تأثیر اشتباهات سهوی قرار نگیرد اما خدا را شکر نتیجه لازم را بدون اما و اگر کسب کردیم و این مهم بود.

تیم مس سوگون ورزقان با برد ۶ بر ۳ مقابل تیم مقاومت البرز در مجموع با کسب ۴۵ امتیاز همچنان صدر جدول لیگ برتر فوتسال را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 5652846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha