۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

اگر مشغله‌کاری را حساب کنیم؛

کارگری در پاسخ به مهر:حضور معاونان وزیر در پارالمپیک مشکل‌ساز است

کارگری در پاسخ به مهر:حضور معاونان وزیر در پارالمپیک مشکل‌ساز است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور دو معاون وزیر ورزش در این کمیته گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور کارگری که در مجمع انتخاباتی امروز کمیته ملی پارالمپیک به عنوان رئیس انتخاب شد بعد از اتمام مجمع با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی پرسش اهالی رسانه بود.

وی گفت: همانطور که خودتان در انتخابات حضور داشتید رقابت بسیار سالم و جدی بین کاندیداها برگزار شد. از ابتدا همه دوستان پیشنهاد داده بودند که انتخابات به صورت قانونی و حقیقی و همراه با رفاقت باشد که در نهایت مسئولیت سخت ریاست کمیته ملی پارالمپیک به بنده سپرده شد.

کارگری با بیان اینکه نفرات جدید در هیات اجرایی نایب رئیسی و بخش مختلف انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف و اهتزاز پرچم ایران حرکت کنیم. برخی از دوستان خودشان احساس کردند که از مجمع انصراف دهند چرا که چنین اموری در انتخابات امری طبیعی است. در سال‌های گذشته ورزش پارالمپیک بیشتر به متن پرداخت تا حاشیه و ما هم در نظر داریم بیشتر انجام دهیم به حواشی توجه نکنیم.

وی همچنین یاداور شد: همانگونه که خودتان در انتخابات حضور داشتید رقابت بسیار سالم و جدی بین کاندید ها برگزار شد. از ابتدا همه دوستان پیشنهاد داده بودم که رو انتخابات به صورت قانونی و حقیقی و همراه با رفاقت باشد که در نهایت مسئولیت سخت ریاست کمیته ملی پارالمپیک به بنده سپرده شد.

کارگری افزود: نفرات جدید در هیات اجرایی نایب رئیسی و بخش مختلف انتخاب شدند امیدوارم بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف و اهتزاز پرچم ایران حرکت کنیم.

وی در مورد بی حاشیه بودن انتخابات گفت: برخی از دوستان خودشان احساس کردند که از مجمع انصراف دهند چرا که چنین اموری در انتخابات امری طبیعی است. در سال‌های گذشته ورزش پارالمپیک بیشتر به متن پرداخت تا حاشیه و ما هم در نظر داریم بیشتر انجام دهیم به حواشی توجه کنیم.

کارگری در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که در رابطه با نواب رئیس کمیته و اینکه حضور همزمان آنها در وزارت ورزش مشکلی ایجاد نمی کند، گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد. اما دو معاون وزیر که نواب رئیس کمیته شدند، اینها می توانند حامیان خوبی برای ورزش پارالمپیک در وزارت ورزش باشند.

وی ادامه داد: البته پیش از انتخابات با کاندیداهای نایب رئیسی که صحبت داشتم، تاکید داشتم که خواستار حضور تمام وقت آنها هستم چرا راه سختی در پیش داریم و باید تلاش زیادی داشته باشیم.

ربیس کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: من جایگزین مرد بزرگی به نام خسروی وفا شده ام، بنابراین باید تلاش زیادی داشته باشیم تا اهداف را خوب پیش ببریم، با این همه مشکلی نداریم چون بنده در متن ورزش جانبازان هستم. خودم متولی آسیب شناسی پارالمپیک بوده ام، از فضای برنامه ها کاملا آگاهی دارم.

کد خبر 5654075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha