۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۹

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۳۵۰ پروژه فیبر نوری برای مشتریان کلان در کردستان اجرا شد

۳۵۰ پروژه فیبر نوری برای مشتریان کلان در کردستان اجرا شد

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در سال جاری ۳۵۰ پروژه فیبر نوری برای مشتریان کلان از جمله ادارات، کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی در سطح استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد حکمت روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان پروژه برای مشتریان کلان با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال و در بیش از ۶۸۰ کیلومتر در نقاط مختلف استان اجرا شده است که ۱۲۳ کیلومتر آن در قالب ۶۳ پروژه در سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: دسترسی مشتریان کلان به فیبر نوری و خدمات مخابراتی مبتنی بر این فناوری، موجب ارتقای سطح کیفی و کمی آنها خواهد شد، ضمن اینکه بهره‌گیری از مزایای فیبرنوری راهکاری برای مرتفع کردن محدودیت‌های موجود است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: در سال جاری برای تأمین امکانات و تجهیزات لازم در راستای اجرایی کردن پروژه‌های مربوط به دسترسی مشتریان کلان به فیبرنوری ۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط مختلف برای مشتریان خانگی و کلان بر اساس استاندارد، از استراتژی‌های منطقه در راستای توسعه پایدار ارتباطات و گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

حکمت افزود: توسعه رو به افزایش ارتباطات و فناوری‌های جدید ارتباطی، زمینه‌ای فراهم کرده که تمایل مشتریان به استفاده از بستر فیبرنوری به دلیل مزایای منطبق با فناوری‌های روز بیشتر شده است.

کد خبر 5654573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha