۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۸:۰۸

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

امسال۷۰۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود

امسال۷۰۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود

ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: امسال۷۰۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار چرداول اظهار کرد: امسال ۷۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان چرداول راه اندازی می‌شود که تاکنون ۴۵۰ طرح اشتغال برای نیازمندان چرداول راه اندازی شده و تا پایان سال ۱۰۰ درصد تعهدات امداد در این زمینه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مهم‌ترین برنامه کمیته امداد استان ایلام برای توانمندسازی و رضایتمندی خانواده‌های نیازمند است، عنوان کرد: برنامه امداد این است که در زمینه اشتغال تا پایان امسال به همه تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: در شهرستان چرداول برنامه‌های توانمندسازی و اشتغال به خوبی پیش رفته و برای عمل به همه تعهدات نیازمند همکاری بانک‌ها و حوزه فرمانداری هستیم.

طاهری تصریح کرد: در زمینه مسکن مددجویان چنانچه زمین مناسب در اختیار امداد و خانواده‌ها قرار گیرد مشکل خانواده‌های واجد شرایط در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

وی گفت: در راستای کمک به معیشت خانواده‌ها و نیازمندان امداد برنامه‌های جانبی گوناگونی از جمله توزیع گوشت و مرغ، توزبع کالا، جهیزیه و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندار چرداول نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد از موفق ترین دستگاه‌ها در زمینه خدمت رسانی و همه خدمات آن هدفمند و منجر به تحول در زندگی مردم شده است.

رضا کریمیان عنوان کرد: تنوع در خدمت رسانی از مهم‌ترین ویژگی‌های کمیته امداد است و فراوانی در ارائه خدمت باعث رضایت مندی در بین مردم شده است.

وی گفت: در راستای اشتغال، پرداخت تسهیلات و مسکن آماده همکاری همه جانبه با امداد هستیم.

وی افزود: امداد در هر زمینه مورد وثوق بوده و در توزیع هر نوع خدمت امداد موثرترین و توانمندترین دستگاه است.

کد خبر 5654736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha