۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴

زمان رقابت‌های نیمه‌نهایی رشته حفظ دارالقرآن امام علی(ع)اعلام شد

 زمان رقابت‌های نیمه‌نهایی رشته حفظ دارالقرآن امام علی(ع)اعلام شد

مرحله نیمه نهایی مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم در تاریخ اول تا چهارم دی ماه ویژه برادران و در تاریخ هفتم لغایت یازدهم دی ماه ویژه خواهران در محل فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل برادران و خواهران کمتر و بیشتر از ۱۸ سال و مرحله مقدماتی رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن کریم برادران و خواهران کمتر و بیشتر از ۱۸ سال در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد. در این مرحله و در رشته‌های مختلف ۱۳۱۳ نفر خواهر و ۷۶۷ نفر برادر طی ۱۲ روز باهم به رقابت پرداختند.

رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل به صورت پخش فایل و رشته‌های حفظ به صورت برخط برگزار شد. مرحله نیمه نهایی مسابقات در رشته حفظ قرآن کریم در تاریخ اول تا چهارم دی ماه ویژه برادران و در تاریخ هفتم لغایت یازدهم دی ماه ویژه خواهران در محل فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی ۱۷۳ خواهر و ۱۶۳ برادر در رشته حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن کریم در دو مقطع سنی کمتر و بیشتر از ۱۸ سال به رقابت خواهند پرداخت. این مرحله نیز مانند مرحله مقدماتی به صورت برخط برگزار می‌شود.

مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات در هفته اول بهمن ماه برگزار خواهد شد. در مرحله مقدماتی ۲۲ داور برادر و ۲۰ داور خواهر قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی با زمان دقیق آزمون هر یک از شرکت کنندگان روز جمعه مورخ ۲۵ آذرماه در سامانه مسابقات به آدرس www.dqimamali.com اعلام خواهد شد. عدم حضور شرکت کنندگان در زمان تعیین شده به منزله انصراف از مسابقات بوده و باعث حذف شرکت کننده از مسابقه می‌شود.

کد خبر 5655116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha