شمار جان باختگان انفجار تروریستی در شمال بغداد به سه نفر رسید

شمار جان باختگان انفجار تروریستی در شمال بغداد به سه نفر رسید

شبکه المیادین در خبری فوری از افزایش شمار جانباختگان انفجار تروریستی صبح امروز چهارشنبه در منطقه طارمیه در شمال بغداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین در خبری فوری از افزایش شمار جانباختگان انفجار تروریستی صبح امروز چهارشنبه در منطقه طارمیه در شمال بغداد خبر داد و اعلام کرد در این حادثه تروریستی که یگان ارتش عراق را هدف قرار داد، تاکنون سه نظامی از جمله یک افسر کشته شده اند.

وبگاه بغداد الیوم نیز در گزارشی در این باره اعلام کرد: در جریان انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر عبور یگان ارتش عراق که منطقه الهوره در طارمیه (شمال بغداد) رخ داد، سه نظامی جان باخته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

پیش از این منابع خبری صبح امروز چهارشنبه از انفجار یک بمب کنار جاده ای در نزدیکی یگان عبوری ارتش عراق در منطقه طارمیه بغداد خبر داده بودند.

منطقه طارمیه در شمال بغداد در ماه های اخیر شاهد عملیات های تروریستی متعدد و تنش های امنیتی مداومی بوده است. دستگاه های امنیتی عراق اعلام کرده اند که تروریست های باقی مانده از داعش با سوء استفاده از برخی شکاف های قبیله ای توانسته اند در این منطقه نفوذ کرده و اقدام به اجرای عملیات های تروریستی کنند.

کد خبر 5655169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha