۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

پژوهشگران برترمرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر شدند

پژوهشگران برترمرکزتحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تقدیر شدند

خرم آباد- پژوهشگران و محققان برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان در سال ۱۴۰۱ تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش، مراسم تجلیل از پژوهشگران و محققان برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با حضور معاون پژوهش، معاون برنامه ریزی، معاون آموزش، مسئولان بخش‌ها، پردیس و ایستگاه‌های تحقیقاتی، پژوهشگران و محققان در محل سالن جلسات مرکز برگزار شد.

معاون پژوهش، فنآوری و انتقال یافته‌های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گزارشی کوتاه از بخش‌های تحقیقاتی، ایستگاه‌های و پردیس‌های الیگودرز و بروجرد به تفکیک ارائه کرد.

ویسکرمی همچنین تصریح کرد: بومی‌سازی فناوری‌های جدید مانند تکنولوژی بذر، بازبینی فعالیت‌های پژوهشی، توسعه بحث انتقال یافته‌ها، کار بر روی الگوهای کشت جدید، تعامل با دانشگاه‌ها و رفتن به سمت آموزش‌های کاربردی مزرعه‌ای و بهره‌برداران از اولویت‌های کار این مرکز است.

وی با بیان اینکه یکی از مراکزی که به توسعه بخش کشاورزی استان کمک کرده مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش و منابع طبیعی است، اظهار داشت: این مرکز در راستای پژوهش و آموزش کارشناسان، بهره برداران و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، علمی، فناوری و نوآوری دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع انسانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: نیروهای انسانی بسیار مستعد و محققان برجسته‌ای در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان در حوزه پژوهشی و تحقیقاتی وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

فرهادی نژاد گفت: استمرار و شدت تعامل بین مراکز تحقیقات کشاورزی، مراکز دانشگاهی و استفاده‌کنندگان، ذینفعان بخش کشاورزی در سطوح مختلف تولید و بهره‌برداری از دانش زمینه‌ساز بهره‌برداری بیشتر از دانش کشاورزی خواهد شد.

در پایان مراسم از ۱۹ نفر از پژوهشگران، محققان، پرسنل و ستاد اجرایی هفته پژوهش با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5657526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha