۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های کاردانش چهارمحال‌وبختیاری

آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های کاردانش چهارمحال‌وبختیاری

شهرکرد_ رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رونق تولید، آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج کریمی گفت: آموزش و پرورش با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های واحدهای آموزشی به ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و به منظور ارتقای کیفیت آموزش، بهبود کیفی، ارائه خدمات و تأمین بخشی از نیازهای داخل و خارج از آموزش و پرورش اجرای طرح آموزش همراه با تولید را در هنرستان‌های کاردانش استان آغاز کرد.

کریمی در رابطه با اجرای طرح آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های کاردانش چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش تقویت روحیه تلاش و عشق به کار کردن در دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: ایجاد روحیه کارآفرینی در دانش‌آموزان موجب توسعه فرهنگ بالنده و استقلال آفرین در آحاد جامعه شده و به تبع آن استقلال کشور را به ارمغان می‌آورد.

وی بیان داشت: در همین راستا این اداره با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های واحدهای آموزشی به ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و به منظور ارتقای کیفیت آموزش، بهبود کیفی، ارائه خدمات و تأمین بخشی از نیازهای داخل و خارج از آموزش و پرورش اجرای طرح آموزش همراه با تولید را در هنرستان‌های کاردانش استان آغاز کرد.

کریمی ادامه داد: در قدم اول اجرای این طرح، نقشه کارهای مشخص مانند میزهای کارگاهی متوسطه اول، کتابخانه، میز تریبون و … آماده گردید و در اختیار هنرستان‌های داوطلب اجرا از جمله کاردانش الیاسی دشتک، کاردانش رهبری فارسان و کاردانش ابتکار ناحیه ۲ شهرکرد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در هر هنرستان با مشارکت کارگاه جوشکاری و تزئینات داخلی چوب و حضور فعال بیش از ۴۰۰ هنرجو با در نظر گرفتن آموزش‌های از قبیل همکاری و وابستگی صنایع نسبت به هم، تعهد کاری، تولید محصول با سلیقه خریدار، برآورد هزینه تمام شده با مبلغ قرارداد، انتخاب مواد اولیه با توجه به نقشه کار انجام گردید.

کد خبر 5658245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha