۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷

فرماندار آبادان:

طرح‌های مد نظر در آبادان در کمترین زمان ممکن به پایان برسد

طرح‌های مد نظر در آبادان در کمترین زمان ممکن به پایان برسد

آبادان- فرماندار آبادان گفت: همه مدیران دستگاه‌های این شهرستان باید پای کار باشند تا طرح‌های مد نظر در آبادان در کمترین زمان ممکن به پایان برسد و در چرخه خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عباسپور پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست تعیین مکان دفع آب‌های سطحی در پروژه‌ی منطقه سلیج غربی با تذکر به برخی مدیران دستگاه‌های مرتبط، عمرانی و خدمات رسان در شهرستان آبادان انتقاد کرد: مدت زیادی از نیازسنجی تا تعریف و اجرای طرح که معمولاً توسط نمایندگان مجلس یا کمیته برنامه‌ریزی تعریف، اختصاص و جذب می‌شود، زمان می‌برد تا یک کارگاه برای پروژه بر پا و عملیات آن آغاز شود.

وی تاکید کرد: برای پشتیبانی، سیر مراحل اداری و رفع مشکلات و موانع قانونی همه مدیران دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا طرح‌های مد نظر در آبادان باید در کمترین زمان ممکن به پایان برسد و در چرخه خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایجاد اقدام مشترک برای تعیین مکان تخلیه دفع آب‌های سطحی و ایجاد ایستگاه پمپاژ در طرح منطقه سلیچ از سوی شهرداری آبادان، آبفا، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مربوطه از مواردی بود که در این نشست مصوب شد.

کد خبر 5659629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha