۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۰

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

کاهش بروکراسی اداری اولویت برنامه های دولت است

کاهش بروکراسی اداری اولویت برنامه های دولت است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بروکراسی اداری را مانع توسعه دانست و گفت: تلاش برای کاهش بروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جمع مدیران اجرایی مازندران افزود: بروکراسی اداری و فربهی دیوانی از موانع رشد یافتگی کشور است.

وی چابک سازی نظام اداری و تسهیل امور اداری را ضروری دانست و افزود: رویکرد دولت سیزدهم مانع زدایی از مسیر حرکت کشور در ابعاد گوناگون است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه همه مدیران ملزم به رعایت حقوق شهروندی هستند افزود: ناراضی تراشی در دستگاه‌ها امری مذموم و غیر قابل اغماض است.

وی با تشریح بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه پیشرفت افزود: اجرای طرح تحول اقتصادی، پیوستن به سازمان‌های هماهنگی بین المللی، مقابله با کرونا، کاهش تورم نقطه‌ای و رونق کسب و کارها و اقدامات جهادی در حوزه مناطق محروم در طول یکسال و نیم گذشته موجب هموارسازی مسیر پیشرفت کشور شده است.

سلگی با اشاره به فتنه اخیر که با هماهنگی و مدیریت رژیم صهیونیستی، منافقین و سرویس‌های امنیتی کشورها رخ داد افزود: هدف اصلی این اغتشاشات سد کردن راه پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی بود.

این مسئول با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم پای انقلاب و ارزش‌های متعالی آن یادآور شد: هوشمندی و بصیرت مثال زدنی ملت سد آهنینی برابر امواج سهمگین توطئه‌های ضد ایرانی است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر وظایف مدیران در عرصه خدمت رسانی گفت: چاره جویی برای حل مشکلات مردم و پیشتازی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب رسالت دائمی مدیران است و رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اول مدیران اجرایی قلمداد شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی مردم کارفرمای مدیران هستند و امور آنها در صدر قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: برای اولین بار در نظام ارزشیابی دستگاه‌ها از مردم در مورد موفقیت مدیران نظر خواهی خواهد شد.

کد خبر 5660278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha