۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷

سالاری‌پور خبر داد؛

اجرای طرح‌های روان‌سازی و ایمن‌سازی معابر منطقه ۱۴ تهران

اجرای طرح‌های روان‌سازی و ایمن‌سازی معابر منطقه ۱۴ تهران

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح‌های روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد در معابر و تقاطع‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سالاری‌پور از اجرای طرح‌های روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد در معابر و تقاطع‌های منطقه ۱۴ شهرداری تهران خبر داد و گفت: بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر منطقه با هدف افزایش ایمنی، آراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی انجام شده و مستمر خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به اینکه کارشناسان حمل و نقل و ترافیک در نواحی شش‌گانه ضمن بازدید مستمر، نواقص و مشکلات ترافیکی احتمالی معابر را شناسایی می‌کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود، افزود: این طرح در بزرگراه‌های امام علی (ع) شمال به جنوب و جنوب به شمال محدوده خیابان‌های چهارصد دستگاه، شکوری، بزرگراه شهید محلاتی، جنوب به شمال بزرگراه بسیج همچنین خیابان‌های اصلی چون نبرد، دریاباری، پرستار، لرستان و… انجام شده است.

به گفته وی نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی چون مرمت تابلوهای پرچمی، اخطاری، هدایت مسیر، بن بست، گاردریل‌ها، نرده‌های ایمنی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و مینی نیوجرسی‌ها نیز در این راستا انجام شده‌است.

سالاری‌پور همچنین به نصب و بهسازی گاردریل و نرده‌های ترافیکی در نواحی شش‌گانه از جمله در بلوار ابوذر، خیابان‌های شاه آبادی، شهیدان ارتش و… اشاره کرد و گفت: علاوه بر این اقدامات مرمت پل‌های هم‌سطح منتهی به پیاده رو ایستگاه‌های حمل و نقل نیز در ناحیه سه و پنج منطقه ۱۴ شهرداری تهران انجام شده و برای سایر نقاط مورد نیاز نیز در دستور کار است.

شهردار منطقه ۱۴ تهران در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات ایمن‌سازی روان‌سازی و آرام‌سازی ترافیک جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورها و معابر این منطقه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

کد خبر 5660406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha