۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۷

معاون استاندار ایلام:

ادارات ایلام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن همکاری کنند

ادارات ایلام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن همکاری کنند

ایلام-معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: ادارات ایلام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت مسکن نیروهای مسلح استان با بیان اینکه احداث مسکن نقش بسزایی در پیشران اقتصادی خواهد داشت، گفت: با فعال شدن بخش مسکن، ۴۰ زمینه شغلی مرتبط با صنعت ساختمان را ایجاد کند و با رویکرد امیدآفرینی در عرصه جهاد تبیین به دنبال آن هستیم تا رشد و شکوفایی در کشور و استان محقق شود.

وی یکی از مهمترین اولویت‌ها را تأمین مسکن برای مردم بیان کرد و با تقدیر از نقش آفرینی ارزنده مجموعه نیروهای مسلح در جریان حوادث اخیر، ادامه داد: با برگزاری نشست‌های تخصصی فی ما بین قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تأمین زمین مورد نیاز نهایت همکاری برای تحقق تأمین مسکن آنان انجام شود.

وی افزود: بنا بر دستور استاندار ایلام جلسات شورای مسکن هر هفته برگزار می‌شود و امیدواریم با تلاش جهادی شاهد جهش خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان ایلام در آینده‌ای نزدیک باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه بستر اصلی مسکن، تأمین زمین است، افزود: نگاه دولت در نهضت ملی مسکن تسهیل گری است و انتظار می‌رود قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با توجه به خدمات متنوع و ارزنده مجموعه نیروهای مسلح استان در ایام مختلف سال از جمله اربعین و حراست از مرزها نگاه ویژه‌ای به استان ایلام داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح، کمک به جریان سازی پایدار و دولت در جهت ساخت و تأمین مسکن را از مهمترین اهداف تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور عنوان کرد.

گفت: در همین راستا قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در سطح کشور و استان‌ها ایجاد شده و تیم مشترکی با وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده و مصوبات لازم هم اخذ شده است.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه پرونده احداث مسکن نیروهای مسلح در سطح کشور در حال جمع بندی و نهایی شدن است، ابراز امیدواری کرد با تلاش و کار جهادی و با پشتیبانی و حمایت مسئولان اجرایی روند احداث واحد مسکونی برای متقاضیان نیروهای مسلح تسریع یابد.

گفتنی است در این نشست، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بعنوان فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان ایلام معرفی شد.

کد خبر 5661035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      اورده مسکن ملی فشار سختی به مردم وارد کرده رسید گی شود