۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور در دهه مقاومت

تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور در دهه مقاومت

اراک- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور همزمان با دهه مقاومت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین معروفی در جمع مسئولان کمیته‌ها و ستادهای سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در وحدت بین شیعه و سنی و تغییر نگاه اهل سنت به جهان شیعی کار بزرگی انجام داد و فقط شهید مدافع حرم نیست، بلکه شهید تمدن سازی نوین جهان اسلام است.

وی با اشاره به برگزاری مردمی سالگرد در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، افزود: تجمع دختران و پسران حاج قاسم در ۵۵۰ شهرستان کشور با محوریت شهدای دانش آموزی برگزار می‌شود.

سردار معروفی تاکید کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی مصونیت کشور و انقلاب را به همراه دارد؛ بنابر این نگاه ما به مکتب شهید سلیمانی و ترویج آن برگرفته از اعتقادات ما به مهدویت و آرمان‌های انقلاب اسلامی در فراهم کردن مقدمات ظهور است.

وی با اشاره به اینکه امسال در بحث سالگرد شهادت حاج قاسم با گفتمان جدید پیش می‌رویم افزود: در سطح ملی ترویج مکتب شهید سلیمانی و راه اندازی هیأت اندیشه ورز را برای جاری و ساری کردن این مکتب در کشور با استفاده از تجربه کرمان انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه ما نباید مغلوب فضای مجازی بشویم و فضای حقیقی چیز دیگری است گفت :۱۳۶ استاد مربی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی در کشور آموزش دیده اند که در شبکه مجازی ترویج مکتب مشغول خواهند شد.

کد خبر 5661414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha