۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۷

رئیس بیمارستان سینای شهرستان کارون:

عمل‌های چشم پزشکی در شهرستان کارون ارائه می‌شود

عمل‌های چشم پزشکی در شهرستان کارون ارائه می‌شود

کارون - رئیس بیمارستان سینای شهرستان کارون از ارائه خدمات و عمل‌های چشم پزشکی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشکورنیا ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بیمارستان سینا واقع در منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون دارای ۱۶ بخش تخصصی و فوق تخصصی برای بستری و انجام اقدامات درمانی و تشخیصی و دارای حوزه ۱۹ حوزه تخصصی و فوق تخصصی است که در این حوزه‌ها پزشکان متخصص و فوق تخصص مشغول به کار هستند.

وی افزود: تخصص‌های کلیه، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص روماتولوژی و متخصصان مختلف از جمله داخلی، قلب، چشم پزشکی، اورولوژی و زنان و زایمان، اطفال و سایر رشته‌هایی که برای درمان بیماران لازم و ضروری است، در این مرکز مشغول خدمات رسانی به مردم شهرستان کارون هستند.

رئیس بیمارستان سینای شهرستان کارون گفت: یکی از بخش‌های فعال ما در بیمارستان سینا، بخش اتاق عمل است که سال‌ها در حال فعالیت است و جراحان در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت در آن هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات جدید به مردم شهرستان کارون بیان کرد: اقدامی که جدیداً در چند هفته اخیر انجام داده‌ایم و خدمت نوینی را به بیماران نیازمند ارائه کردیم، خدمات چشم پزشکی بود؛ در ابتدا این کار با معاینه چشم نوزادان نارس (ROP) انجام شد که این برنامه هر روز در حال توسعه است و در آینده نه چندان دور، بیمارستان سینا تبدیل به یکی از مراکز اصلی برای انجام این معاینات خواهد شد.

مشکورنیا به راه‌اندازی بخش عمل جراحی چشم در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: خدمت دیگری که امروز برای اولین بار در بیمارستان سینا شروع شد و ادامه دار خواهد بود، انجام عمل‌های چشم پزشکی شامل آب مروارید و سایر بیماری‌های چشمی است و با دستگاه جدیدی که به بیمارستان آورده شد، از این پس خدمات بسیار خوبی را در این خصوص به مردم شهرستان کارون و خوزستان ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 5661687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha