۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴

مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد؛

بهره‌مندی ۱۷ هزار نفر در حال تحصیل از خدمات بهزیستی خوزستان

بهره‌مندی ۱۷ هزار نفر در حال تحصیل از خدمات بهزیستی خوزستان

اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: در مجموع ۱۷ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش بهزیستی استان از خدمات تحصیلی بهره مند هستند.

مهران کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: حدود ۱۵ هزار دانش‌آموز و حدود ۲ هزار دانشجو تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند که از این تعداد دانش آموزان، حدود ۶ هزار نفر و از مجموع دانشجویان، حدود ۹۰۰ نفر دارای معلولیت هستند و بهزیستی هزینه‌های تحصیلی و شهریه‌های دانشجویی آن‌ها را پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به مناسب‌سازی نشدن محیط شهری برای معلولان گفت: مناسب‌سازی محیط زندگی و محیط شهری معلولان مطالبه حق است که این موضوع در حال پیگیری است.

وی خبر داد: امسال بحث راه‌اندازی مراکز جدید توانبخشی در خوزستان در دستور کار است.

کریمیان یکی از برنامه‌های خوب برای افزایش جمعیت از سوی این سازمان را حمایت از خانواده‌های دارای دوقلو یا چندقلو عنوان کرد و گفت: این خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به بهزیستی کمک‌های غیر نقدی، ملزومات و بخشی از کمک‌های مالی دریافت کنند.

کد خبر 5661698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمود IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      با عرض سلام خواستم خدمت آقای کریمیان عرض کنم ک بابای من تو ی سانحه اوایل انقلاب جفت پاهاش رو از دست و هیچ گونه دیه هم بهش تعلق نگرفت و تازه مقصرش هم کردن الان چند دهه هست ک زیر پوشش بهزیستی دزفول هست و تو بدترین شرایط هست ن وسایل سرمایشی درست حسابی داره ن گرمایشی. عمل کنید