خالد مشعل: گردان‌های «عزالدین قسام» ارتش کل «فلسطین» است

خالد مشعل: گردان‌های «عزالدین قسام» ارتش کل «فلسطین» است

خالد مشعل از رهبران حماس عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، خالد مشعل از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ،عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود تاکید کرد: اما از لبنان مقاوم و اصیل به دلیل میزبانی از ملت فلسطین قدردانی می کنیم.

خالد مشعل ضمن تقاضا از مقامات لبنانی در راستای تلاش برای بهبود شرایط آوارگان فلسطینی، تاکید کرد: ما خواهان زندگی با کرامت ملت فلسطین هستیم و نمی خواهیم آنها در کشورهای دیگر اسکان داده شده و یا مجبور به مهاجرت شوند.

وی تاکید کرد: حماس به نقطه عطفی در تاریخ فلسطین تبدیل شده و گردان های قسام (شاخه نظامی حماس) ارتش فلسطین و حامی قدس و مسجدالاقصی است.

خالد مشعل در ادامه تاکید کرد: صهیونیست ها تصور می کنند با تشکیل یک کابینه افراطی می توانند مساله فلسطین را به نفع خود خاتمه دهند، اما ملت فلسطین با یکپارچگی و وحدت خود این تهدید را به یک فرصت تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: در دهه های اخیر همه تلاش های سازشکارانه شکست خورده است ، که آخرین آنها معامله قرن (با حمایت دونالد ترامپ) بود که به هیچ جایی نرسید.

کد خبر 5665024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha