۶ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

استاندار مازندران:

اقدام دولت منجر به احیای کارخانه چوب و کاغذ مازندران شده است

اقدام دولت منجر به احیای کارخانه چوب و کاغذ مازندران شده است

ساری-استاندار مازندران با اشاره به تامین کاغذ کتب درسی از کارخانه چوب و کاغذ، این اقدام دولت را سبب احیای این کارخانه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح سه شنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدام انقلابی و شجاعانه در حمایت از تولید داخلی گفت: تأمین کاغذ کتب درسی از کارخانه چوب و کاغذ سبب احیای این کارخانه شده است.

وی با اظهار این که آموزش و پرورش در تولید وساخت انسان در رشته‌های مختلف نقش مهمی دارد، گفت: مازندران دارای سرمایه‌های ارزشمندی است و این استان صاحب تمدن و فرهنگ بزرگی است از این رو آموزش وپرورش آن باید جایگاه رفیع و بالایی داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات خوب آموزش و پرورش در ادوار مختلف تصریح کرد: مازندران سهم خوبی در امنیت غذایی کشور دارد و یکی از اشکالات این است که متناسب با آن نتوانستیم نیروی انسانی موردنیاز را تربیت کنیم.

حسینی پور خلاء هنرستان‌ها را در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشاورزی را از جمله نیازهای استان مازندران بیان کرد و گفت: اگر هنرستان‌ها فعال شوند در آینده تحول بزرگی در استان ایجاد می‌شود.

کد خبر 5666319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرخ ولی زاده IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      اینهمه کشاوز تحصیل کرده ،وبیکار تو مازندران داریم.شما محبت کن صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی وهمچنین سر دخانه استاندارد برای محصولات را تو مازندران رونق بده
    • فرخ ولی زاده IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      اینهمه زمین کشاورزی بلا استفاده تو مازندران داریم .همچنین مهندس و کشاورز تحصیل کرده.بیخیال.....،کلا تواین چهل سال شما برای مرکز وشرق مازندران هیچ کار مستمر و پایداری انجام ندادین.ماحتی راه ارتباطی ترانزیت به سمنان ومشهد را هنوز بعد چهل سال نداربم.
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      یعنی درباره دزدی شروع شده...چقدر خوب