۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۷

مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس:

سردار پورجعفری الگوی بصیرت بود

سردار پورجعفری الگوی بصیرت بود

کرمان - مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس، شهید پورجعفری را الگوی بصیرت و وفاداری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی ایرانمنش چهارشنبه شب در یادواره شهید حسین پور جعفری گفت: این شهید سال‌ها سایه به سایه شهید سلیمانی بود و در همه عرصه‌ها یار و همیار حاج قاسم محسوب می‌شد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی هر چه دارد ثمره و حاصل خون شهدایی است که صادقانه و مخلصانه در مسیر انقلاب و اسلام گام برداشتند و شهید پور جعفری یکی از این افراد است.

سردار ایرانمنش بیان کرد: شهید پور جعفری در میدان نبرد و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و انقلابی خالصانه در کنار شهید سلیمانی قرار داشت و می‌توان او را نمونه‌ای از ایثار و خداشناسی عنوان کرد.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس افزود: در همه میدان‌های نبرد فرماندهان خارج از میدان حضور می‌یابند و سربازان وارد میدان کارزار می‌شوند اما در همه میدان‌ها شهید سلیمانی و شهید پور جعفری جلو تر از سربازها وارد میدان می‌شدند و به الگو انگیزه‌ای برای سربازان تبدیل می‌شدند.

وی گفت: این امر باید الگویی برای ما و مسئولان و مردم باشد تا برای حل مشکلات و موانع در میدان حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: این نظام به سهولت به دست نیامده است که با حضور عده‌ای اغتشاشگر آسیب ببیند و همه بدانند که ما تا آخرین قطره خونمان از اسلام و انقلاب حمایت می‌کنیم.

وی گفت: آمریکا پشت تمام این حوادث بود و دست آنها به خون مردم کشورهای مختلف آغشته است.

سردار پور جعفری جزو همرزمان شهید سلیمانی بود که در همه عملیات‌ها در کنار او حضور داشت و در نهایت همراه با شهید سلیمانی به شهادت رسید.

کد خبر 5667771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha