۱۰ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۶

رئیس پلیس راه لرستان:

نقص فنی برای اتوبوس در گردنه «طولکش»/ راننده به بیرون پرتاب شد

نقص فنی برای اتوبوس در گردنه «طولکش»/ راننده به بیرون پرتاب شد

خرم‌آباد- رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به نقص فنی در سیستم ترمز یک دستگاه اتوبوس در گردنه «طولکش»، گفت: در پی این حادثه راننده به بیرون از خودرو پرت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زارعی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در ساعت ۰۵:۵۵ صبح امروز یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا با ۳۲ نفر مسافر که از مبدا ارومیه به مقصد اهواز در حرکت بوده حد فاصل گردنه «طولکش» از جاده منحرف شد.

وی، افزود: بلافاصله عوامل پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر که پس از بررسی مشخص شد خودرو اتوبوس به علت نقص فنی حادث در سیستم ترمز و خروج از جاده با موانع کناری جاده برخورد و متوقف شده که قبل از برخورد با مانع راننده خودرو به بیرون پرت که منجر به فوت ایشان شده است.

رئیس پلیس راه لرستان با بیان اینکه مسافران اتوبوس همگی در صحت سلامت هستند به رانندگان اتوبوس و خودروهای سنگین که در مسیرهای کوهستانی تردد می‌کنند توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از دنده سنگین و عدم استفاده از ترمزهای پیاپی که سبب اختلال در سیستم ترمز ورقم زدن حوادث این چنینی می‌شود جلوگیری، تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

کد خبر 5669107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha