۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵

فرماندار تربت حیدریه:

تکلیف نهایی پرونده‌های تسهیلات بانکی طی ۱۰ روز آینده مشخص شود

تکلیف نهایی پرونده‌های تسهیلات بانکی طی ۱۰ روز آینده مشخص شود

تربت‌حیدریه ـ فرماندار تربت‌حیدریه ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های این شهرستان، به کلیه مدیران ۱۰ روز فرصت داد تکلیف نهایی پروندهای تسهیلات را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر کی‌پور، ظهر دوشنبه در جلسه شورای بانک‌های تربت‌حیدریه اظهار کرد: با وجودی که همه می‌دانیم، وضعیت اقتصادی کشور زیاد مناسب نیست، اما در عین حال دولت در حوزه اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات تکلیفی مصوبات خوبی دارد که بانک‌ها به عنوان مجری می‌بایست آنها را محقق سازند.

فرماندار تربت حیدریه گفت: متأسفانه برخی مدیران حتی هنر زیبای نه گفتن را نیز بلد نیستند و گواه این ادعا آن است پرونده‌ای داشتیم که سه ماه در یک شعبه معطل مانده، اما در شعبه دیگری ظرف سه روز تسهیلات مورد نظر پرداخت شد.

وی با اشاره به آمار ارائه شده توسط استاندار در جلسه شورای اداری مبنی بر اینکه از حیث اشتغال‌زایی در بین ۳۶ شهرستان استان، رتبه ما ۳۲ است، افزود: با توجه به همکاری خوب برخی مدیران بانک‌ها و از آنجا که اشتغال‌زایی ارتباط مستقیم با پرداخت تسهیلات دارد، لذا می‌بایست تا پایان امسال پرونده این تسهیلات بسته و میزان تعهد اشتغالزایی ما تکمیل شود زیرا آمار کنونی به هیچ وجه زیبنده این خطه نیست.

کی‌پور در ادامه تصریح کرد: البته با شناختی که از شاکله مدیریتی این خطه داریم، آمار استانداری در زمینه اشتغال‌زایی را قبول نداشته و لذا باید ثابت کنیم جایگاه ما خیلی بالاتر از وضعیت اعلامی است.

کد خبر 5671629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha