۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

طرح امنیت محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران اجرا شد

طرح امنیت محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران اجرا شد

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح امنیت محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیوان ظهیری در بیستمین مرحله از طرح امنیت محله محور در غرب استان که در ۶ شهرستان صبح امروز اجرا شد، ضمن تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار کرد: در این مرحله ۴۳۶ فقره حکم قضائی اجرا و ۱۰ باند سرقت متلاشی شد.

وی گفت: هزار و ۲۱۹ نفر در این مرحله دستگیر شدند که ۵۶۰ نفر آنها سارق و مالخر بودند و ۱۷۶ نفر دارای سابقه و ۳۸۴ نفر اولین بار بود که اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به ۳۶۱ قلم از اموال، ۱۵۰ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتور سیکلت کشف شد، افزود: این اموال پس از طی مراحل قانونی به صاحبان تحویل داده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه برهم زنندگان نظم و امنیت در غرب استان تهران، ۸۵ نفر دستگیر شدند و ۶ قبضه سلاح جنگی از آنها کشف شد.

ظهیری تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر دغدغه مردم است در این مرحله از طرح ۵۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر و خرده‌فروشان کشف شد و حدود ۴۹۷ نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۲۲ نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و حدود ۴۷ هزار انواع کالا به مبلغ ۶ میلیارد تومان کشف شد، گفت: برخورد با کالای قاچاق مستمر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: کمک و همکاری مردم با پلیس همیشه انجام شده و انتظار می‌رود افرادی که اقدام به سرقت و فروش موادمخدر در نقاط مختلف شهرستان‌های غرب استان تهران می‌کنند را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا امنیت موجود را بتوانیم گسترش دهیم.

کد خبر 5671874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha