۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد در باغ گلستان

برپایی نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد در باغ گلستان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برپایی نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد در محوطه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره و نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد در خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته استان در گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و با همکاری کمیته امداد استان از امروز در محوطه باغ گلستان مجموعه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد آغاز شده است.

وی، بیان داشت: در این نمایشگاه دست‌بافته‌های هنرمندان لرستان در رشته‌های قالی و گلیم بافی عرضه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها موجب ترویج هنر صنایع دستی و رشد و توسعه آن می‌شود، افزود: آموزش، افزایش تولید و رونق بازار کار هنرمندان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در رشته‌های مختلف است که در طول سال با مناسبت‌های متخلف و همچنین مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

حسن پور، اظهار داشت: نمایشگاه دست‌بافته‌های مددجویان کمیته امداد از ۱۴ تا ۱۶ دی‌ماه در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار می‌شود.

کد خبر 5673859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha