۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اعلام کرد:

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی

مشهد ـ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اطراف حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی در جلسه با بازرسان دفاتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بازرس تشکل‌های گردشگری در خط مقدم نظارت بر ارائه خدمات قرار دارند و بازرسی‌ها در مرحله اول توسط آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در صورتی که بازدیدهای نظارتی و پیگیری‌های بازرسان تشکل‌های حرفه‌ای نتیجه نداد در مرحله بعد از دیگر از ابزارهای قانونی نظارتی استفاده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازرسان محورها و مطالب اعلام شده را به دقت بررسی و گزارش‌های بازرسی را برای اقدامات بعدی ارائه کنند.

موسوی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی زائران در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، تاکید کرد: با توجه به این‌که بیشتر زائران در اطراف حرم مطهر رضوی حضور دارند، بازرسی تمامی دفاتر و شرکت‌های فعال در این محدوده قبل از آغاز سفرهای نوروزی بازرسی و اقدامات لازم در خصوص این دفاتر و شرکت‌ها انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بر ضرورت رعایت شئونات در دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری تاکید کرد و گفت: رعایت شأن شهر امام رضا (ع) و تکریم زائران باید مورد توجه ویژه بازرسان قرار گیرد و در ارزیابی بازرسان لحاظ شود.

وی افزود: با توجه به این‌که سفرهای نوروزی خانواده محور بوده و بیشتر زائران با خودروهای شخصی به مشهد سفر می‌کنند، استفاده از ظرفیت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به مشهد در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5674465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha