۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸

مدیر کل راهداری اردبیل:

بهمن گیر بودن محور خلخال – پونل علت بسته بودن این مسیر است

بهمن گیر بودن محور خلخال – پونل علت بسته بودن این مسیر است

اردبیل - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: علت مسدود بودن محور خخال – پونل بهمن گیر بودن این مسیر است که در زمستان احتمال بروز حوادث را بالا برده است.

کلیم الله وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همه ساله و با آغاز بارش‌های پاییزی و زمستانی محور پونل – خلخال مسدود می‌شود تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار در این حوادث نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال دیرتر از سال‌های گذشته و با بارش اولین برف زمستانی این محور صعب العبور را مسدود کردیم تا از هر دو طرف هم استان گیلان و هم اردبیل امکان تردد وجود نداشته باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با هماهنگی مسئولان استان گیلان محور پونل – خلخال مسدود شد و این کار تا بهار سال آینده ادامه خواهد داشت تا شاهد بروز حوادث ناگوار در این محور مواصلاتی نباشیم.

وثوقی بیان کرد: با بسته شدن این مسیر محور خلخال – اسالم به عنوان محور جایگزین انتخاب شده تا از امروز تردد به سمت استان گیلان از این راه ارتباطی مطمئن انجام شود.

وی گفت: همکاران ما در قالب طرح زمستانی در ۲۳ نقطه حادثه خیز در محورها و مناطق صعب العبور حضور دارند تا با تلاش ۹۵ اکیپ راهداری خدماتی را به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی ارائه کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در طرح زمستانی راهداری استان اردبیل با همراهی ۴۰۰ پرسنل و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین خدماتی را به هموطنان ارائه می‌کنیم تا در ترددهای جاده‌ای مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 5675920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند خلخال IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      0 0
      با سلام جناب مهندس وثوقی تاکی باید جاده پونل بسته بماند چرا یک قسمتهای برف گیر انرا اصلاح نمی کنیدو یا بهمن گیر نصب نمی کنید یا اصلاح مسیر ان قسمت برف گیر را تعییر نمی دهید وحواله دادن تردد به جاده قتلگاه اسالم هم با این وضعیت رقت بار کار درستی نیست مهندس وثوقی. مردم از این وضعیت خسته شدند تا کی