۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال رسما معرفی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال رسما معرفی شد

«روبرتو مارتینز» اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال امروز دوشنبه با حضور روبرتو مارتینز، این مربی ۴۹ ساله و اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور به جای «سانتوس» معرفی کرد.

مارتینز پیش از این هدایت تیم ملی فوتبال بلژیک را بر عهده داشت و به عنوان سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رسید؛ هرچند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بلژیک در همان مرحله گروهی حذف شد.

مارتینز سابقه کار در باشگاه‌های اورتون، ویگان اتلتیک و سوانزی انگلیس را هم در کارنامه دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال رسما معرفی شد

مارتینز در نشست خبری خود با اظهار خوشحالی از حضور در تیم ملی پرتغال گفت: خوشحالم که می‌توانم نماینده یکی از با استعدادترین تیم‌های جهان باشم. انتظارات و اهداف زیادی وجود دارد، اما من همچنین می‌دانم که گروه زیادی از مردم برای تحقق اهداف ما تلاش می‌کنند.

وی افزود: نکته مهم این است که ما یک تیم بسیار رقابتی هستیم. وقتی به حرفه بین المللی خود فکر می‌کنم، در ۶ سال و نیم در ۲۸ بازی برای تورنمنت‌های بزرگ شکست نخورده بودیم. این راهی برای رقابتی کردن تیم است. پرتغال باید همیشه اراده برای بردن همه چیز را داشته باشد و برای آن باید یک تیم مدرن و با انعطاف تاکتیکی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد: بعد از گذشت هفت سال از حضور در فوتبال جهان دقیقاً می دانم چه چیزی لازم است. دوست دارم یک دستیار پرتغالی داشته باشم که بازیکن تیم ملی بوده و حرفه‌ای بین المللی داشته باشد. من معتقدم که سرعت بخشیدن به درک ما از فوتبال پرتغال بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال رسما معرفی شد

کد خبر 5677852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha