۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۹

استاندار لرستان مطرح کرد؛

وعده معاون رئیس‌جمهور برای پیگیری مشکلات راه‌آهن و سد «معشوره»

وعده معاون رئیس‌جمهور برای پیگیری مشکلات راه‌آهن و سد «معشوره»

خرم‌آباد- استاندار لرستان از اعلام آمادگی معاون اجرایی رئیس جمهور برای پیگیری و مساعدت در رابطه با پروژه‌های راه‌آهن دورود- خرم‌آباد و سد «معشوره» این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار داشت: در ادامه پیگیری‌ها برای به نتیجه رساندن مصوبات سفر ریاست جمهور به استان، طبق برنامه ریزی جلسه‌ای با معاون اجرایی رئیس جمهور در تهران برگزار شد.

وی، گفت: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر و همچنین اعتبارات اختصاص یافته به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه شد.

استاندار لرستان، ادامه داد: آزاد سازی کامل قلعه تاریخی فلک افلاک و مجموعه باغ گلستان از موضوعات مهمی بود که در این دیدار به آن پرداخته شد و گزارش کاملی از آخرین وضعیت این مجموعه تاریخی و فرهنگی با هدف تأمین اعتبار مورد نیاز جهت ساماندهی آن ارائه شد.

زیویار، افزود: پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای رفع مشکلات پروژه راهبردی راه آهن دورود - خرم آباد نیز در جلسه امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این رابطه اتخاذ شد.

وی، اظهار کرد: پروژه سد «معشوره» دیگر محور مهم جلسه امروز با معاون اجرایی رئیس جمهور بود که گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته به منظور اجرایی کردن پروژه مذکور ارائه شد و با توجه به انتفاع مردم چند شهرستان در صورت بهره برداری از پروژه سد «معشوره»، به ویژه در فصول گرم و کم آبی، بر لزوم تسریع در تأمین اعتبار این پروژه نیز تاکید شد.

استاندار لرستان، یادآور شد: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس‌جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، مقدمات این سفر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

زیویار، گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری و مساعدت در اجرای مصوبات سفر، بر لزوم انجام کمک‌ها به استان تاکید کرد.

کد خبر 5678035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha