۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸

به همت امدادگران هلال احمر صورت گرفت؛

نجات ۸ گرفتار در برف و کولاک تایباد

نجات ۸ گرفتار در برف و کولاک تایباد

تایباد _ فرماندار تایباد گفت: از ابتدای آغاز نزولات جوی در این شهرستان، تعداد هشت نفر گرفتار در برف و کولاک، طی دو عملیات توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دونده صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران تایباد اظهار کرد: این دو عملیات شامل نجات شش کارگر معدن در روستای فرزنه و دو دامدار در محور تایباد - تربت جام بود.

فرماندار تایباد درباره رفت و آمد ناوگان حمل و نقل در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان هم اعلام کرد: هم اکنون همه محورها، باز و ۲۵ راهدار در قالب دو گروه مجهز راهداری به پایش راه‌ها مشغول هستند.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان راهداری تایباد، افزود: در این شرایط، سایر نهادهای دارای ماشین آلات و تجهیزات برای کاهش آسیب‌های بحران و کمک به مردم، در میدان حضور دارند.

دونده در ادامه به رعایت الگوی مصرف گاز اشاره کرد و بیان داشت: در شرایط کنونی مصرف گاز در تایباد و حومه با افزایش ۳۰ درصدی نسبت دیروز به ۵۸۰ هزار متر مکعب رسیده که باعث افت فشار گاز شده است و ضرورت دارد مشترکین الگوی مصرف گاز را رعایت کنند.

فرماندار تایباد افزود: جریان آب در روستای محمدآباد قدس به علت ترکیدگی شبکه، قطع شده است و آبرسانی با تانکر انجام می‌شود که در صورت نیاز تانکرهای سپاه و مرزبانی هم آماده خدمت رسانی هستند.

وی بیان کرد: ایستگاه‌های پمپاژ آب عایق بندی شده اند و مردم هم باید با توجه کاهش دما نسبت به پوشاندن لوله‌ها و اتصلات منازل خود اقدام کنند.

کد خبر 5680339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha