۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۶

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

توزیع یک‌هزار و ۱۶۰ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اردبیل

توزیع یک‌هزار و ۱۶۰ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد اردبیل

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تهیه و توزیع یک‌هزار و ۱۶۰ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.

علیرضا حسین‌نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کمیته امداد با هدف توسعه و ترویج ازدواج آسان، تهیه و توزیع جهیزیه را در قالب کالاهای مهم و ایرانی در نظر گرفته تا زوجین زندگی مناسبی را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: برای تهیه یک‌هزار و ۱۶۰ سری جهیزیه در ۹ ماهه امسال کمیته امداد با همراهی خیرین ۲۹ میلیارد تومان منابع هزینه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مرحله چهارم توزیع جهیزیه برای نوعروسان که همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) انجام شد، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد که در شهرهای مختلف استان و در قالب مراسم جشنی، این جهیزیه‌ها تقدیم نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شد.

حسین‌نژاد افزود: برای تهیه ۲۵۰ سری جهیزیه و اهدای آن به نوعروسان کمیته امداد ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده که این جهیزیه شامل ۶ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی و وسایل ضروری زندگی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با تهیه و اهدای این جهیزیه‌ها زمینه و بستر آغاز زندگی مشترک زوجین جوان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنیم تا در یک شرایط آرام این زوجین زندگی خود را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: کمیته امداد رسالت مهمی را در کمک و مساعدت به خانواده‌های نیازمند دارد و در کنار تهیه و توزیع جهیزیه، در بحث اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی به صورت خوداشتغالی و با هدف خودکفایی خانواده‌های نیازمند طرح‌های خوبی در سطح استان در حال اجرا است.

کد خبر 5684152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha