۲۷ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۷

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب خبر داد

تصادف شدید سمند با ۷ خودرو در خیابان دماوند

تصادف شدید سمند با ۷ خودرو در خیابان دماوند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری سمند با ۷ وسیله نقلیه دیگر در خیابان دماوند و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی از برخورد شدید سواری سمند با هفت وسیله نقلیه دیگر در خیابان دماوند محدوده جشنواره و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ساعت ۱۴:۵۰ روز گذشته در خیابان دماوند مسیر شرق به غرب محدوده جشنواره یکدستگاه سواری سمند که در این مسیر در حال حرکت بوده که به علت سرعت زیاد با قسمت عقب یکدستگاه پراید برخورد کرد و پس از آن راننده که قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده با شش دستگاه وسیله نقلیه دیگر که در کنار خیابان پارک بودند برخورد و در مجموع منجر به خسارت به هفت دستگاه وسیله نقلیه می‌شود که در این حادثه دو نفر مصدوم و از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سرعت زیاد استقبال از خطر است، از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی و به جلو معطوف دارند و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری کنند.

کد خبر 5684516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha