۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

توسط انتشارات نیستان؛

کتاب صوتی «آنگاه به پایان رسیدیم» منتشر شد

کتاب صوتی «آنگاه به پایان رسیدیم» منتشر شد

کتاب صوتی «آنگاه به پایان رسیدیم» نوشته جوشوآفریس با ترجمه علی فامیان و خوانش حامد فعال توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب صوتی «آنگاه به پایان رسیدیم» نوشته جوشوآفریس با ترجمه علی فامیان و صدای حامد فعال توسط انتشارات کتاب نیستان به تازگی منتشر شده است.

«آنگاه به پایان رسیدیم» یکی از آثار داستانی آمریکا در سال ۲۰۰۷ بود. جاشوا فریس در این رمان ماجرای همکارانی را روایت می‌کند که در آژانس تبلیغاتی مشغول به کارند و با کاهش تقاضای مشتریان، به مشکلات مالی و شخصی دچار می‌شوند. این اثر پرفروش ملی، جوایز متعددی برای بهترین رمان اول را از آن خود کرد.

اولین رمان جاشوا فریس که مانند طوفان جوایز و افتخارات سال ۲۰۰۷ را درو کرد، شرحی کم‌نظیر از زندگی کارمندی است. او با قلمی جذاب و طناز از روابطی می‌گوید که در محل کار شکل می‌گیرد، از اتفاقات خوشحال‌کننده یا اسف‌باری که در این محیط رخ می‌دهد و از ما می‌خواهد با نگاهی جدید به اطراف خود نگاه کنیم.

این رمان روایت یک خانواده کاری است که در آژانسی تبلیغاتی در شهر شیکاگوی آمریکا رندگی می‌کنند. شاغلان تمام‌وقت این شرکت را می‌شود به کندویی سرزنده و پر از حیات تشبیه کرد که زنبورهایش همیشه مشغول فعالیتند. آن‌ها پرانرژی از سمتی به سمت دیگر می‌دوند و به نظر خستگی‌ناپذیر می‌آیند. شخصیت‌های کتاب صوتی آنگاه به پایان رسیدیم مصممند که بر روزمرگی‌های کارشان غلبه کنند و شخصاً برای ایجاد نشاط آستین بالا می‌زنند.

فریس که در زمان تألیف کتاب ۳۳ سال داشت، روحیه هیجان‌طلب مردم قصه‌اش را به‌خوبی در لحن هم گنجانده است. او توانسته جوایز و عناوینی چون کتاب پرفروش ملی (۲۰۰۷)، فینالیست جایزه ملی کتاب داستانی (۲۰۰۷)‌، برنده جایزه بهترین رمانِ اول از PEN/Hemingway در سال ۲۰۰۷‌، دومین کتاب داستانی برتر سال از دیدگاه مجله تایم (۲۰۰۷)‌، نامزد لیست بلند گاردین برای جایزه رمان اول (۲۰۰۷)‌، برنده جایزه PEN/Robert W. Bingham در سال ۲۰۰۸‌، نامزد لیست بلند فایننشال‌تایمز برای بهترین کتاب تجاری (۲۰۰۷)، را برای این کتاب از آن خود کند.

کتاب صوتی «آنگاه به پایان رسیدیم با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه و با قیمت ۱۱۰ هزار تومان از طریق کتابراه قابل دسترسی است.

*محمدحسین بدری

کد خبر 5684917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha