زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در غرب قدس

زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در غرب قدس

یک صهیونیست در غرب قدس در یک علمیات ضداشغالگری زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که یک شهرک‌نشین صهیونیست در غرب قدس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده است.

این منابع تاکید کردند که انگیزه این حمله فعلاً نامشخص است.

همزمان با ادامه اشغالگری در سرزمین‌های فلسطینی، میزان حمله به صهیونیست‌ها نیز افزایش یافته است.

هفته گذشته نیز یک شهرک نشین صهیونیست در حمله یک فلسطینی با سلاح سرد زخمی شد که نظامیان صهیونیست به سمت وی شلیک کردند و وی را به شهادت رساندند. بر همین اساس، عملیات در شهرک «حفات یهودا» در مجاورت الخلیل رخ داده بود و طبق گزارش‌ها این صهیونیست از ناحیه گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت این صهیونیست را متوسط رو به خطرناک توصیف کرد و اشاره کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی جوان فلسطینی را هدف گلوله قرار داده‌اند.

امروز همچنین، وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری از آزمایش جدید موشکی مقاومت فلسطین در سواحل غزه خبر داد. براین اساس، در این آزمایش موشکی چندین فروند موشک به سوی دریا پرتاب شده است. در همین حال، منابع عبری زبان از آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی باریکه غزه خبر دادند.

از سوی دیگر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی حمله بامداد روز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین که به شهادت دو نفر و زخمی شدن شماری دیگر انجامید، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش مقاومت به این جنایت، نیروهای خود را در نوار مرزی باریکه غزه به حالت آماده‌باش درآورده است.

نظامیان صهیونیست از ابتدای سال ۲۰۲۳ در ۱۹ روز ابتدایی ماه ژانویه، ۱۷ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

کد خبر 5687020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha