۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

آغاز دوره تخصصی داستان نویسی «جلال آل احمد» در کرمانشاه

آغاز دوره تخصصی داستان نویسی «جلال آل احمد» در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه از آغاز دوره تخصصی داستان نویسی «جلال آل احمد» به صورت حضوری و مجازی در کرمانشاه خبر داد.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این دوره به منظور توانمندسازی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می شود و امیدواریم شروعی برای درخشش دوباره داستان نویسی کرمانشاه باشد.

وی افزود: امروز جامعه ما نیاز به امید و نشاط دارد و یکی از مهم ترین راه های انتقال امید به جامعه تولید متن های خوب و جذاب است.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در یک نمایش طنز یا استند آپ کمدی، بخشی از جذابیت به اجرا بر می گردد، اما مهمترین قسمت داستان و سوژه ای است که در متن دنبال می شود و این از هنر نویسندگان است.

صفدری ادامه داد: ادبیات و داستان نویسی حوزه ای اثر گذار، ماندگار و جریان ساز است که برای توسعه مفاهیم ناب و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی باید به درستی از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اثر گذاری داستان و داستان نویسی، گفت: تاکید بر نظام خانواده یکی از مهم ترین نکات در نگارش متون است و با دقت به این حوزه اثر گذاری فرهنگی را می شود دنبال کرد.

دوره تخصصی داستان نویسی «جلال آل احمد» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۴ هفته متوالی به صورت مجازی و حضوری و در ۲ کارگاه مجزای پسران و دختران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5693502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha